Carmen

Reżyseria
Rok
1999
Kraj
  • Austria
Czas trwania
23min
Ścieżka dźwiękowa
Napisy

„Czasem wydaje mi się, że kino mnie rozumie.“ Carmen Dido Martinek
uważa się za człowieka o wyuzdanym stosunku do kina. W wiedeńskim kinie Schikaneder Carmen robi wszystkiego po trochu: sprząta, dopieszcza je, a także – obsługuje projektor. Głaszcze fotele, a nawet - po długich nocach spędzonych za barem, w kinie również sypia. Jak sama przyznaje, to tak, jakby ktoś był z osobą, bez której po prostu nie potrafi żyć.

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    Carmen
  • Reżyseria
  • Zdjęcia
    Hannes Anderwald
  • Montaż
    Anja Salomonowitz, Gregor Wille
  • Muzyka
    Samir Zeciri, Helmut Kahlert
  • Czas trwania
    23 min (16-30 min.)
  • Rok
    1999
  • Kraj
    • Austria
  • Kolor
    • Kolor
  • Festiwale
    • Internationales Festival der Filmhochschulen, Monachium, 1999
    • Diagonale, Festival des österreichischen Films, Graz, 2000
    • Dokumentarfilm- & Videofest, Kassel, 2000
    • Köln-feminale - Int. Frauenfilmfestival, Köln, 2000
    • Int. Kurzfilmtage, Oberhausen, 2001

Komentarze

Zaloguj się nebo zarejestruj aby dodać komentarz.

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air, z.s. przy ul. Ostrovní 126/30 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.