Leszek Gnoiński

Leszek Gnoiński (Polska)

Dziennikarz muzyczny. Pisał m.in. do Dziennika, Machiny, Super Expressu (w połowie lat 90. współtworzył największą rubrykę rockową w dziennikach ogólnopolskich) i wielu innych periodyków. W tym czasie przeprowadził setki wywiadów z niemal wszystkimi najważniejszymi polskimi muzykami nie tylko związanymi z muzyką rockową. Jest autorem książek muzycznych, które rozeszły się w nakładzie około 70 tysięcy egzemplarzy: Raport o Acid Drinkers (1996), bestsellerowy Kult Kazika (2000), Myslovitz. Życie to surfing (2009), jak również współautorem (z Janem Skaradzińskim) jedynej na polskim rynku Encyklopedii polskiego rocka która doczekała się kilku wznowień. Z Wojciechem Słotą zrealizował dla Discovery Historia sześcioodcinkowy serial Historia polskiego rocka (2008) oraz film pełnometrażowy Beats of Freedom (2010).

Filmografia

  • Kult. Film
    2019
  • Fugazi - Centrum Wszechświata
    2016
  • Jarocin. Po co wolność
    2016
  • Kobiety karabiny
    2013
  • List z pola boju
    2013
  • Płyń pod prąd
    2013
  • Idę samotny ulicą mego miasta
    2013
  • Wehikuł czasu
    2013
  • Wiatr wieje tam gdzie chce
    2013
  • Beats of Freedom
    2010
  • Historia polskiego rocka
    2008

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air Distribution s.r.o. przy ul. Ostrovní 126/30 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.

Poslat svému Junioru

Zavřít