Tishe!

Reżyseria
Rok
2002
Kraj
  • Rosja
Czas trwania
80min
Ścieżka dźwiękowa
Napisy

Viktor Kossakovsky nakręcił z okna swojego mieszkania dokument, który sam nazywa komedią. W przeciągu roku niekończących się przygotowań do świętowania 300. rocznicy założenia miasta, kręcił kilka metrów kwadratowych jednej ulicy w Petersburgu. Widzimy więc kobietę, która zrzuca śnieg z rękawów swego płaszcza, pijanych policjantów, młodych kochanków...

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    Tishe!
  • Reżyseria
  • Scenariusz
    Victor Kossakovsky
  • Zdjęcia
    Victor Kossakovsky
  • Montaż
    Victor Kossakovsky
  • Muzyka
    Alexandr Popov
  • Dźwięk
    Ivan Gusakov, Victor Kossakovsky
  • Czas trwania
    80 min (46-90 min.)
  • Rok
    2002
  • Kraj
    • Rosja
  • Dystrybucja
  • Nagrody
    • Best Documentary en Montreal FF
    • First Prize In Munich FF
    • First Prize In Florence Dei Popoli FF
    • Golden Centaur In St.Petersburg IFF
    • The Best Russian Film – Russian Critics League Prize
    • Russian Documentary Film & Tv League Prize “LAVR”
    • First Prize In Wyborg FF
    • First Prize In Jecaterinburg FF

Komentarze

Zaloguj się nebo zarejestruj aby dodać komentarz.

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air, z.s. przy ul. Vodičkova 36 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.