Cud świętego Antoniego

Reżyseria
Rok
2012
Kraj
  • Portugalia
Czas trwania
40min
Ścieżka dźwiękowa
Napisy

W połowie czerwca mieszkańcy wioski Santo Antonio de Mixoes da Serra w regionie Valdreu w północnej Portugalii obchodzą święto swojego patrona w nietypowy sposób. Miejscowi rolnicy przyprowadzają do kościoła zwierzęta - krowy, konie, psy, koty, kury, króliki i chcą je pobłogosławić. Ta prastara tradycja jest przekazywana z pokolenia na pokolenie i dziś tak samo jak przed stu laty górskie ścieżki wiodące do kościoła zapełniają się pielgrzymującymi ludźmi, którzy wraz ze swoim dobytkiem chcą wziąć udział w tym religijnym święcie.

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    Milagre De Santo António
  • Reżyseria
  • Zdjęcia
    Sergei Loznitsa
  • Montaż
    Danielus Kokanauskis
  • Dźwięk
    Vladimir Golovnitski
  • Czas trwania
    40 min (31-45 min.)
  • Rok
    2012
  • Kraj
    • Portugalia
  • Kolor
    • Kolor
  • Produkcja
      • Nuno Rodrigues, Curtas Metragens C.R.L.
      • Portugalia
  • Dystrybucja
      • Nuno Rodrigues, Curtas Metragens C.R.L.
      • Portugalia

Komentarze

Zaloguj się nebo zarejestruj aby dodać komentarz.

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air, z.s. przy ul. Ostrovní 126/30 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.