Śmierć człowieka pracy

Reżyseria
Rok
2005
Kraj
  • Austria
  • Niemcy
Czas trwania
122min
Ścieżka dźwiękowa
Napisy

Nie ma już człowieka pracy. Pozostał robotnik - ktoś gorszy, ktoś, komu się nie udało. Ktoś, komu praca nie daje godności, lecz ją odbiera. Przyzwyczajeni do wygodnego życia, coraz częściej zapominamy, jak ciężką pracę może wykonywać człowiek. Rezygnując z odautorskiego komentarza reżyser Śmierci człowieka pracy w wysmakowanych obrazach (zdjęcia Wolfganga Thalera) rejestruje nieludzki wysiłek współczesnych zapomnianych bohaterów. Niezwykłe zdjęcia oraz muzyka (autorstwa Johna Zorna) sprawiają, że dokument to monumentalne, nasycone emocjami dzieło.


Polskie napisy dostępne są tylko za pobraniem filmu w wersji DVD.

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    Workingman's Death
  • Reżyseria
  • Scenariusz
    Michael Glawogger
  • Zdjęcia
    Wolfgang Thaler
  • Montaż
    Mona Willi
  • Dźwięk
    Paul Oberle, Ekkehart Baumung
  • Czas trwania
    122 min (91+ min.)
  • Rok
    2005
  • Kraj
    • Austria
    • Niemcy
  • Kolor
    • Kolor
    • Czarno-biały
  • Produkcja

Komentarze

Zaloguj się nebo zarejestruj aby dodać komentarz.

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air, z.s. przy ul. Ostrovní 126/30 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.