Cały dzień razem

Reżyseria
Rok
2006
Kraj
  • Polska
Czas trwania
25min
Ścieżka dźwiękowa
Napisy

Przyjechało dwóch frajerów z Polski, siedzą w domu u Japonki, która ciągle jest zajęta albo jej nie ma, i pragną o niej zrobić film – tak Marcin Koszałka wyjaśnia na planie ideę swego pomysłu. Polscy filmowcy chcą nakręcić dokument o japońskiej kobiecie, ona sama stara się jednak kierować ich zainteresowania raczej na okoliczne krajobrazy. Bariery kulturowe i – przede wszystkim – językowe są jednak zbyt duże...

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    Cały dzień razem
  • Reżyseria
  • Scenariusz
    Marcin Koszałka
  • Zdjęcia
    Adam Nocoń
  • Montaż
    Marcin Koszałka, Natalia Bartkovicz
  • Dźwięk
    Jacek Kołtuniak
  • Czas trwania
    25 min (16-30 min.)
  • Rok
    2006
  • Kraj
    • Polska
  • Produkcja
      • Darklight Film Studio
      • Ul. Katowicka 48
      • 31-351 Cracow
      • Polska
      • tel: +48 501 47 1742
      • e-mail: natalia@darklight.pl
  • Nagrody
    • MFDF Jihlava 2006 - Nagoda za najlepszy film dokumentalny z Europy Środkowej
    • Krakowski Festiwal Filmowy - Wyróżnienie Jury

Komentarze

Zaloguj się nebo zarejestruj aby dodać komentarz.

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air, z.s. przy ul. Vodičkova 36 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.