Scena z filmu No No Nooky T.V.
Udostępnij przez
  • Facebook
  • Twitter

No No Nooky T.V.

Reżyseria
Rok 
1987
Kraj
  • Stany Zjednoczone
Czas trwania
12min 
Ścieżka dźwiękowa 

Jak kobiety postrzegają swoją seksualność i jaki jest sposób postrzegania kobiet i seksu przez mężczyzn? Wpływ technologii na seksualność, emocje i zmysłowe „ja” jest badany za pomocą języka komputerowego zestawionego z codziennym potocznym językiem seksu. No No Nooky T.V. konfrontuje feministyczne kontrowersje wokół seksualności z elektronicznym językiem, pikselami i interfejsem. Nawet monitor ulega erotyzacji w tej hybrydzie filmu i wideo, która naśmiewa się z romansu, seksualności i miłości w postindustrialnej erze.

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    No No Nooky T.V.
  • Reżyseria
  • Zdjęcia
    Barbara Hammer
  • Montaż
    Barbara Hammer
  • Czas trwania
    12 min (1-15 min.)
  • Rok
    1987
  • Kraj
    • Stany Zjednoczone
  • Kolor
    • Kolor
  • Dystrybucja
      • Electronic Arts Intermix
      • 535 West 22nd Street
      • 10011-1119 New York
      • Stany Zjednoczone
      • www: http://www.eai.org/
      • tel.: (212) 337-0680
      • fax: (212) 337-0679
      • e-mail: info@eai.org

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air Distribution s.r.o. przy ul. Ostrovní 126/30 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.

Poslat svému Junioru

Zavřít