Scena z filmu The Viewing Booth
Scena z filmu The Viewing Booth
Scena z filmu The Viewing Booth

The Viewing Booth

Reżyseria
Rok 
2019
Kraj
  • Izrael
Czas trwania
72min 
Ścieżka dźwiękowa 
Napisy 

Sendem filmu jest pytanie, które postawiła Virginia Woolf, czy rzeczywiście wszyscy postrzegamy obrazy wojny w ten sam sposób. Refleksje te sprowokowały reżysera filmu do przeprowadzenia nietypowego eksperymentu audiowizualnego. Kilku ochotnikom zaprezentował 40 filmów, opublikowanych bezpłatnie w Internecie, przedstawiających różne obrazy konfliktu izraelsko-palestyńskiego. Zamknięci w kabinie do oglądania, mogli odtwarzać dowolne fragmenty, zatrzymywać je do woli, odtwarzać ponownie i komentować. Wszystko zarejestrowała kamera. Zasadniczą częścią filmu staje się dialog między reżyserem a jednym z uczestników.

Film nie jest niestety online :(

Przepraszamy, ale ten film nie jest dostępny w twoim kraju ze względu na ograniczenia dystrybucyjne.

Informacje szczegółowe

  • Tytuł oryginalny
    The Viewing Booth
  • Reżyseria
  • Scenariusz
    Ra'anan Alexandrowicz
  • Montaż
    Ra'anan Alexandrowicz
  • Czas trwania
    72 min (46-90 min.)
  • Rok
    2019
  • Kraj
    • Izrael
  • Kolor
    • Kolor

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air Distribution s.r.o. przy ul. Ostrovní 126/30 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.

Poslat svému Junioru

Zavřít