Normalny autystyczny film

Reżyseria
Rok
2016
Kraj
  • Czechy
Czas trwania
88min
Ścieżka dźwiękowa
Napisy

Bezpośredni Lukáš ma specyficzne poczucie humoru, kocha filmy i pisze własne scenariusze. Muzyczny wirtuoz Denis potrafi zagrać wymagający repertuar muzyki poważnej, jest niesamowicie inteligenty i oczytany. Małego Księcia uwielbia do tego stopnia, że wciąż do niego powraca. Majda z kolei chętnie rapuje, uwzględniając w swoich tekstach bieżące wydarzenia. Marjamka potrafi opowiadać długie historie po angielsku, jej energiczny brat Ahmed jest z kolei wyjątkowo przyjacielski. Pięcioro godnych podziwu dzieci, dla których społeczeństwo ma tylko jedną szufladkę *autystyk". Jeden z najwybitniejszych czeskich dokumentalistów w autorski sposób zaprasza widzów do przyjrzenia się fenomenowi autyzmu. Zamiast postrzegać autyzm jako lekarską diagnozę, próbuje zrozumieć ten fascynujący, choć często sprawiający wiele trudności, sposób myślenia. Kto powinien decydować o tym, co jest normalne: życie w pośpiechu, w absurdach współczesnego świata, czy raczej poszukiwanie własnego porządku, ciszy i spokoju? KVIFF

Informacje szczegółowe

Komentarze

Zaloguj się nebo zarejestruj aby dodać komentarz.

Portal DAFilms.pl powstał w wyniku inicjatywy Doc Alliance, kreatywnej współpracy 7 europejskich festiwali kina dokumentalnego. Naszym celem jest przesuwać granice filmu dokumentalnego, wspierać jego różnorodność i promować wartościowe autorskie filmy.

Członkowie Doc Alliance

Czy chcesz regularnie otrzymywać newsletter z naszym filmowym programem?

Zapisując się na newsletter wyrażam zgodę na przesyłanie na podany adres e-mail informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na temat usług oferowanych przez Doc-Air, z.s. przy ul. Vodičkova 36 z siedzibą w Pradze. Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Zasadami przetwarzania danych osobowych, rozumiem i zgadzam się z ich brzmieniem, jednocześnie jestem świadomy(a) swoich praw,w tym prawa do sprzeciwu wobec technik stosowanych w marketingu bezpośrednim.